7 månader... Grattis älskling!

Idag firar jag och min älskling 7 månader som förlovade.
Varje månad försöker vi fira detta genom att varannan gång göra någon liten överraskning till den andra. Detta tänkte vi försöka göra varje månad fram tills att vi gifter oss. I och med att från den dagen som jag fick frågan "Vill du gifta dig med mig?" så började våran bröllopsplanering och vi tyckte då att det vore lite roligt att fira detta varje månad fram tills giftemålet. Bara för att göra tiden som förlovad till en väldigt speciell och minnesvärd tid.

Denna gång var det min tur att överraska så jag hade ordnat denna trevlig överraskning till min darling nu på kvällen:



Så än igen - Grattis min älskling på 7 månaders dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0