Sköna sköna söndag

Vilken otroligt skön söndag det har varit. Perfekt höstväder och kanske en aning lite för grått bara.
Vi var ute o tog en långpromenad i duggregnet och det var otroligt uppfriskande. Var sen ute o åt lite thaimat till lunch och sen en skön promenad hem igen. Sen har man bara legat i soffan och tittat på det ena programmet efter det andra. Helt underbart att bara vara förslappad och inte göra något alls egentligen.
Fast nu närmar det sig middagstid o min darling kommer snart hem. Undra vad det ska bli för mat?
Någon som har något förslag??? 
Funderar på kanske o köra en favorit i repris. Tacosöndag! :) Är ju såååå gott! 
Men det kräver att jag lyfter mig från soffan och springer iväg till affären för att handla. Hmmm... Finns det krafter till det? Ska iaf försöka bege mig iväg, börjar bli lite hungrig nu när man tänker på det.

Kanske ska förbereda något gott till efterrätt oxå? Fast iofs brukar man alltid äta för mycket av tacos så man brukar inte få rum med så mycket mer :P

Nej, nu blir det att bege sig till affären annars kommer jag nog aldrig iväg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0