Mässbiljetter o träningsvärk. Vilken härlig tisdag :P

Nu är biljetterna köpta till nästa helgs bröllopsmässa :)
Om det är någon som ska gå på den i Nacka Strand så gå in på Allt Om Bröllops hemsida och köp biljetterna där, du får 50kr i rabatt per biljett. Så det lär ju iaf bli 100kr som du sparar. Många bäckar små behövs nu när det närmar sig bröllop.

Sen har jag faktiskt tränat två gånger sen i söndags.
Körde ett stenhårt BodyPump pass i söndags, fick sån träningsvärk så jag blev tvungen att ställa in måndagens pass. Kunde knappt röra mig. Idag känns det bättre, så då passade jag på o köra ett spinningpass. Uscha vad otränad man är. Känner mig helt mööör i kroppen. Undra om det här var bra eller dåligt för träningsvärken? Kommer den ge med sig eller kommer det eskalera imorgon? :S Ja,ja. Nu är det full fokus på bröllopsformen, så då får jag ta lite smärta :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har jag börjat kolla din blogg flitigt men varje gång - besviken- för det har inte skrivits något sedan förra veckan! =)

2010-01-26 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0