Happy Friday!!!

Äntligen fredag, åh vilken härlig känsla. Och ute är det perfekt vinterväder - fantastiskt :)
Har dock ingen aning om vad vi ska äta till middag ikväll, är ju ändå fredag så man vill ju hitta på något lite extra, men saknar inspiration. Ska nog surfa runt lite och se om jag kan komma på något man är sugen på till kvällen. Jag har kommit in lite i en period när jag inte riktigt är sugen på någon speciell mat vilket gör det lite extra svårt att komma på något. Det har väl säkerligen med graviditeten att göra, men vi har börjat med att göra upp en veckomatsedel så man inte behöver fundera så mycket, det gör det hela lite lättare. Dessvärre har vi inte planerat något för fredag kvällen, vilken miss...

Har dock kommit på en sak som jag faktiskt kan tänka mig - våfflor. Det är ju såååå gott, nästan lite barnsligt gott. Var väldigt länge sen man åt det också, så det kanske kan bli det ikväll. Ska surfa runt lite nu o se om jag kan hitta någon annan inspiration till kvällens fredagsmys...


Happy Friday på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0