Äntligen har jag hittat tapeten...

Som jag så länge har gått runt och letat efter en ny tapet till baby-rummet. Hade nästan gett upp hoppet om att hitta en tapet som passar mina dröm-mål. Men så idag så hittade jag den. Helt perfekt är den!
Inte för att den vi har idag är ful på något sätt, men den här är lite tjejigare och modernare men utan att vara för pluttignuttig eller barnslig. Ska kolla runt lite om man kan hitta den till något bra pris på nätet. Annars får det bli en sväng till den lokala färghandeln på torget för o gynna dem med en beställning. Är ju iofs bara en fondvägg i ett rätt så litet rum, så det blir ingen storbeställning. Men det känns alltid lite roligare o köpa saker från sina lokala handlare och stödja dem, istället för att åka till någon storaffär (om det inte är superstor skillnad i priset).

Här kommer ett litet smakprov på hur den perfekta barnrumstapeten (just nu) ser ut:



Kommentarer
Postat av: Malin

Den var ju superfin! Kommer bli pefekt i barnrummet :)

2012-03-06 @ 15:07:59
Postat av: Bea

Haha, rolig rubrik:-)

2012-03-08 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0