Fredags myyyyssss :)

O så har det blivit dags för fredagsmys igen - äntligen!

Ikväll ska här lagas tacopaj hade jag tänkt och sen tänkte jag faktiskt lyxa till det med att göra någon god efterrätt. Har hittat 3 kokböcker på bokrean, så ska slå en massa i dem under dagen för att se om jag kan bestämma mig för ett recep. Det är svårt när man har så mycket gott att välja mellan.

Dessa kokböcker var det som jag köpte:








Det är så härligt när bokrean drar igång och man kan fynda härliga kokböcker till riktigt braiga priser. Känns nästan som man tjänat pengar när man lyckats göra sådana fynd. O sen så var det ju oxå Internationella Kvinnodagen igår, så det här ser jag som 3 små extra presenter till mig på IK dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0