Bröllopsskor

Är det någon som har tips på vart man kan hitta fina och billiga bröllopsskor?
Känner mig helt vilsen :( Vet ungfär hur de ska se ut, men vet inte vart jag ska hitta dem...
Hade tänkt mig några som är guld/beiga eller ljusrosa, gärna med ett strasspänne framtill och så vill jag visa tårna lite oxå. Kanske inte behöver nämna att jag vill ha klackar oxå ;o)
Har tittat en massa och funnit att Rainbow har fina bröllopsskor, men det måste väl finna fler ställen som har sånna skor? Känns ju lite väl dyrt o köpa ett par skor för typ 1 500kr som man kommer använda en gång. Speciellt när klackskor i vanliga fall inte är speciellt dyra. Man kan ju lätt hitta supersnygga, jättesköna klackisar för under 500kr. Så varför ska då mina bröllopsskor kosta det tredubbla??? Behöver som sagt tips och idéer på vart jag kan hitta lite andra bröllopsskor. Så ge gärna förslag, för det verkar jag behöva om inte det här bröllopet ska gå över budget redan nu bara pga bröllopsskorna. Det gäller som sagt o försöka dra in lite över allt har jag märkt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0