Julbord med jobbet

I torsdags var det dax för julbord med jobbet. Vi var på Maison Pierre på Torsgatan. Mycket trevligt var det!
Maten var helt ok. Inte det godaste julbordet som man ätit, men helt ok.
Var mitt första julbord för den här säsongen, så då längtar man ju såååå mycket. :)


Min första tallrik bestod självklart av massor med sill (som jag äääälskar!)



Andra tallriken bestod av lite smått och gott från det varma bordet. Var dock såååå sugen på julbord så jag kunde tydligen inte hålla mig ifrån tallriken innan jag tog kort :P
Andra tallriken blev lite smått o gott från det varma bordet

Efterrättsbordet var lite i det tunnaste laget (eller så kan det bero på att jag ätit så mycket på de andra tallrikarna, så jag orkade helt enkelt inte)



Och så bjuder jag på lite mingelbilder vid bordet så klart. Får se vad mina kära kollegor säger om att bli bloggkändisar nu :)

 Jag & Malin

 Solveig

 Gunilla & Caroline

Kommentarer
Postat av: Solveig

Haha, du var lite bättre på att ta bilder än mig, den jag tog på dig och Malin blev ju helt suddig.. :)

2009-12-13 @ 23:20:17
URL: http://philip.picha.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0