O så var det snart fredag igen

Inte många timmar kvar tills det återigen är fredag. Jippi!!!

På lördag ska jag o Maria ut o leta bröllopsklänning!
Nu är det dax att på allvar börja leta. Är såååå spännande!
Känner mig nästan lite nervös inför det hela. *hihi*

Jag har väl ett rätt så klar bild över vad jag vill ha, men åh så svårt det är att förklara vad man är ute efter.

Förra helgen var jag ute och kikade för första gången på allvar. Åh, så mycket fint det finns.
O även om jag vet typ vad jag vill ha, så finns det mer än 100 sånna klänningar.
Hur ska jag kunna bestämma mig???

Jaja, det är väl bara att ge sig ut i klänningsdjungeln och prova, prova, prova tills man hittar klänningen med stor K... Hoppas att det blir kärlek vid första ögonkastet, annars vet jag inte hur jag ska kunna välja bland alla underbara bröllopsklänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0