Plugga??? Usch va tråkigt det kan vara ibland

Varför är det alltid så att när man väl ska plugga så finns det så mycket andra roliga saker man bara "måste" göra först? Har verkligen försökt att sitta ner nån timme nu, men det går bara inte.
Oki, kanske tv:n distraherar lite grann i bakgrunden... :P Men usch så tråkigt det var idag. O man är ju sååå trött oxå. Egentligen borde man, varje gång man inte kan sova, ta fram en pluggbok så garanterar jag att man somnar inom tio minuter. För det finns väl inget som fungerar bättre som sömnmedel än en bok som heter "Förklara eller förstå enterprenörskap?"....

Nog skrivet om hur tråkigt det är att plugga ikväll, jag gör det ju ändå självmant och frivilligt o allt det där andra. Så jag har bara mig själv att skylla. :p

Idag fyller min storasyster år, så jag har varit där och ätit supergod tårta o massa gott fikabröd.
Grattis grattis till henne!
Det är sååå roligt med födelsedagar. Älskar att köpa presenter till folk som jag tycker om. Det är så kul o se deras min när de öppnar paketen man köpt. Man vet på en gång om man har lyckats med sitt presentinköp o då är det värt all tid man lagt ner på planering och letande :) Tror faktiskt att jag lyckades bra även denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0