Kan bara inte hålla mig...

Vet att jag skrev tidigare att jag skulle hålla mig med mera julpynt tills i helgen.
Men jag kan bara inte...

Så efter ett besök på Brukas medlemskväll tidigare i veckan köpte jag ju en sån fin julmugg. Och iom att det snart är första advent så är det väl inte helt fel att börja inviga den redan nu. Så här kommer en liten bild på mitt senaste jul-mys-köp :)

 

O så blev jag ju så inspirerad av allt julmys på Bruka så jag blev tvungen att julpynta dörren lite oxå :)

 

Men nu ska jag verkligen försöka hålla mig. Kommer väl iofs inte bli så svårt iom att det är torsdag kväll och imorgon är det fredag o då räknas det väl som helg väl. O är vi inne på helgen imorgon så är det ju typ första advent :)

 

Förresten - ser att mina kära grannar har snappat upp min julstjärna. Så nu är det tre andra grannar som oxå vågat njuta av julstämningen lite i förväg med jättefina julstjärnor i sina fönster :) Julmyyyyysssss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0