Tack snälla Peter!

Fick aldrig Spotify att fungera igår :(
Men stort tack till Peter (min svåger) som tipsade mig om den här sidan:

http://www.danielnorin.com/index.php/webb-och-it-tips/gratis-spotify-invite.html

Efter att ha blivit utslängd några gånger så funkade faktiskt det hela! Helt fantastiskt!
Så nu har jag fått Spotify installerat på min dator och kan äntligen börja leta bröllopsmusik.
Någon som har några tips förresten på fina låtar som man kan ha på bröllopsfesten men även i kyrkan?
Tipsa gärna!

Men första låten som spelades på min nyinstallerade Spotify var faktiskt favvolåten just nu: Sex on fire - Kings of Leon. Helt underbar låt! Man vill bara dansa och skrika ut texten! Sååå bra!!! En riktig humörhöjare!
Så om ni inte lyssnat på den ännu. In på era Spotify's och leta redan på den och höj volymen ordentligt och sen är det bara att njuta!!! Och till er som ännu inte skaffat Spotify rekommenderar jag länken ovan. Installera och leta sen reda på låten och njut!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0