Äntligen... Välkommen till min nya blogg!

Nu äntligen är det min tur att starta en egen blogg...
Tanken har funnits ett tag, men har aldrig riktigt orkat ta tag i det. Men nu så :)

Häri tänkte jag tipsa om mina absolut största intressen:

  • Inredning (älskar verkligen allt som har med inredning att göra, kan aldrig få nog utav det)
  • Mat (finns det något roligare än att laga massa gott och sen njuta av att äta upp det?)
  • Bröllop (är just nu i full färd att planera mitt bröllop och det är såååå kul)

Så här ska ni kunna läsa om allt möjligt skojsigt som händer i min alldeles egna lilla djungel (när jag väl lyckats komma igång dvs)


//Sofie


Kommentarer
Postat av: Helene Andersson

Hej vännen! Va roligt! Ska bli skoj att läsa vad du har för dig i den egen lilla djungel. Ses och hörs.

Kramar

2009-09-18 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0