En otroligt härlig helg lider mot sitt slut

Söndagskvällen är här naglarna är målade och Sporten visas på tv. En typisk söndagskväll för mig.

Helgen har varit otroligt härlig. Fantastiskt väder och mycket mycket vila. I lördags tog vi tom och vilade middag 2,5 timme mitt på dagen. Åh, så skönt! Tänk om man hann med sånt varje helg.
Lite tvätt och en massa Entourage-avsnitt och så var lördagen slut. Söndagen erbjöd på mera finfint väder och en tur ut till min syster och hennes familj. Fick se tjejerna spela sin sista hemmamatch i fotboll. 2-2. Riktigt bra match av f10! Är en så stolt moster nu över mina duktiga tjejer :)
Under matchen var man även barnvakt till tjejernas lillebror. Lille Eddie, snart 4 månader.
Pappan är tränare åt tjejerna och mamman (min syster) stod i kiosken och sålde fika.

 

Så nu är snart söndagen avklarad och återigen närmar sig en måndag. Jag säger ju det... Det är måndag och fredag hela tiden :)

 

 

Hoppas ni alla haft en lika härlig helg som mig :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0