Trasig dator :(

Jag har inte gått och försvunnit på en mystisk semester eller något om ni börjar undra.
Vår dator har däremot tagit långsemester verkar det som :( Härligt för den, men mindre härligt för mig.
Så detta innebär att jag inte kan uppdatera min blogg tyvärr. Förhoppningsvis blir datorn lagad i början på nästa vecka, så jag håller tummarna att den går att rädda så jag komma tillbaka till min lilla blogg.
Men fram tills på onsdag tror jag knappast att jag får tillbaka datorn, så det blir nog extremt svårt med nya inlägg. :(

Men lite kortfattat om sista händelserna i min lilla bröllopsdjungel.
Var på Bröllopsmässa på Grand Hotel förra helgen. Helt ok faktiskt. Var på den mässan förra året och blev inte speciellt imponerad av årets mässa, nästan exakt samma sak med utställarna på exakt samma platser. Den sämsta saken med deras mässa är att det är typ 15 olika rum som man ska hitta till för att kunna se alla utställare. Det är väldigt svårt att hitta överallt och det känns tyvärr ofta väldigt trångt när det är mycket folk och utställarna befinner sig i små rum. Men i stora drag - en helt ok mässa.

I helgen var vi även på Allt Om Bröllops mässa ute i Nacka Strand Factory. Måste säga att den här mässan var helt outstandig! Verkligen superbra! Även om det var några olika rum, så var det ändå mässrum. Rummen var stora och rymliga och även om det var grymt mycket folk, så kändes det aldrig trångt. Även om många av utställarna var de samma från förra helgen, så såg deras bås mycket finare och mer proffsiga ut. Det kändes på något sätt som att nästa alla utställare lyftes några snäpp. En tills stor skillnad var att det fanns väldigt många fler mässerbjudanden. Man kunde köpa mängder med bröllopstidningar till superbilliga priser, köpa planeringsböcker, fixa en brudmakeup samt göra en bruduppsättning. Var verkligen överraskad över att en så pass ny mässa kunde lyckas så bra redan första gången. Riktigt bra jobbat! Det enda negativa var att det var rätt svårt att hitta till själva Factory, om man inte har varit där förut så klart. Kommer man med bil så var det rätt svårt och se vart mässan var. Annars var det bara ros till denna mässa. Skulle jag gå på en mässa nästa år och måste välja en utav dessa, så är det inget snack om saken. Allt Om Bröllops mässa vinner lätt. Grym mässa helt enkelt :)

Så om ni går i giftastankar och inte har något för er idag - besök Nacka Factory idag och kom in i bröllopskänslan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0