Är tillbaka


Nu äntligen har jag fått min dator lagad. Haha, nä skoja bara. Den har varit lagad väldigt länge, men tiden har bara runnit iväg och med allt som händer så har jag inte hunnit med att blogga något. Nu, efter att ännu en jul och nyår är avklarad, så ska jag försöka skriva lite oftare. Gjorde ett jättegott recept igår som jag känner att jag måste skriva ner någonstans så jag inte glömmer bort hur jag gjorde det, så varför inte skriva ner den här i bloggen så har jag den på ett säkert ställe. Även fast jag inte bloggat på länge, så har jag faktiskt varit inne och letat bland mina recept för o göra lite gamla godingar i köket :) Så alldeles strax ska jag fylla på med en jättegod biff stroganoff som jag fick till igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0